Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Формування критичного мислення на уроках історії |
Методи та прийоми роботи з пам’ятками архітектури та образотворчого мистецтва.
Набуття учнями предметних компетентностей в процесі вивчення історії безпосередньо залежить від зміни методів і прийомів навчання, дослідження перспективних напрямків методичної науки. Одним із таких напрямків є робота над методикою опрацювання пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва на уроках історії. Пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва мають не лише мистецьку цінність, а є матеріальними ознаками культури, за допомогою яких можна краще пізнати й осмислити історичний період, який вивчається, розкрити сутність історичних явищ, конкретизувати історичні факти, формувати історичні поняття та розвивати інтерес до минулого. Завданням вчителя є така організація навчального процесу на уроці, щоб учні знайомилися з основними складовими тієї культурно-історичної епохи, яку вони вивчають. |
Формування хронологічної компетентності у 6 класі
Хронологічна компетентність – це уміння орієнтуватися в історичному просторі. Структура хронологічної компетентності складають такі вміння: розглядати суспільні явища у розвитку та в конкретно історичних умовах певного часу; використовувати періодизацію як спосіб пізнання історичного процесу. Робота з вивчення і використання хронології має бути органічним елементом у загальній системі навчання історії, ї слід планувати на всіх етапах навчального процесу. Систематична робота з вивчення хронології має передбачати цілеспрямоване і гнучке використання різних засобів і прийомів.
|
Виховання національної свідомості та громадянських якостей в учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін |
Методичні прийоми на етапі рефлексії. На даному етапі уроку учні мають згадати, усвідомити основні компоненти діяльності на уроці, а особливо, здобуті результати. Ефективною рефлексія буде внаслідок використання різноманітних форм і методів. |
Методичні прийоми на етапі закріплення знань, вмінь і навичок учнів. На цій стадії уроку учні намагаються висловити думки своїми словами, аргументують, обмінюються ідеями з іншими, проявляють свої творчі здібності, синтезують знання, розвивають критичне та творче мислення, узагальнюють своє бачення і розуміння певних історичних осіб і явищ. Дані прийоми допомагають здійснити перетворення нових знань учнів у власні переконання. |
Методичні прийоми на етапі роботи з текстовими матеріалами. Дуже важливо навчити учнів самостійно, швидко і ефективно здобувати необхідну інформацію з друкованого джерела. Запропоновані прийоми дозволяють розвивати у школярів вміння формулювати власні запитання, висувати оригінальні гіпотези, робити припущення, розвивати інтелектуальну зацікавленість учнів, їхнє критичне мислення. |
Методичні прийоми на етапі перевірки домашнього завдання.
Дані методичні прийоми дають можливість швидко, якісно, цікаво провести перевірку засвоєних знань, вмінь та навичок учнів |
Методичні прийоми на етапі мотивації навчальної діяльності.
На цьому етапі уроку вчителю необхідно зацікавити учнів, здивувати, викликати бажання самостійно-пошукового здобуття нових знань. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
|