Понеділок
20.05.2024
17:42
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [9]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Формування критичного мислення на уроках історії

Мої статті | Переглядів: 2990 | Додав: Domanska | Дата: 28.11.2015 | Коментарі (0)

Методи та прийоми роботи з пам’ятками архітектури та образотворчого мистецтва.

Набуття учнями предметних компетентностей в процесі вивчення історії безпосередньо залежить від зміни методів і прийомів навчання, дослідження перспективних напрямків методичної науки. Одним із таких напрямків є робота над методикою опрацювання пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва на уроках історії. Пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва мають не лише мистецьку цінність, а є матеріальними ознаками культури, за допомогою яких можна краще пізнати й осмислити історичний період, який вивчається,  розкрити сутність історичних явищ, конкретизувати історичні факти, формувати історичні поняття та розвивати інтерес до минулого. Завданням вчителя є така організація навчального процесу на уроці, щоб учні знайомилися з основними складовими тієї культурно-історичної епохи, яку вони вивчають. 

Мої статті | Переглядів: 1807 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Формування хронологічної компетентності у 6 класі

Хронологічна компетентність – це уміння орієнтуватися в історичному просторі. Структура хронологічної компетентності складають такі вміння: розглядати суспільні явища у розвитку та в конкретно історичних умовах певного часу; використовувати періодизацію як спосіб пізнання історичного процесу. Робота  з вивчення і використання хронології має бути органічним елементом у загальній системі навчання історії, ї слід планувати на всіх етапах навчального процесу. Систематична робота з вивчення хронології має передбачати цілеспрямоване і гнучке використання різних засобів і прийомів.

 

Мої статті | Переглядів: 7468 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Виховання національної свідомості та громадянських якостей в учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін

Мої статті | Переглядів: 2210 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні прийоми на етапі рефлексії. На даному етапі уроку учні мають згадати, усвідомити основні компоненти діяльності на уроці, а особливо, здобуті результати. Ефективною рефлексія буде внаслідок використання різноманітних форм і методів. 

Мої статті | Переглядів: 3464 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні прийоми на етапі закріплення знань, вмінь і навичок учнів. На цій стадії уроку учні намагаються висловити думки своїми словами, аргументують, обмінюються ідеями з іншими, проявляють свої творчі здібності, синтезують знання, розвивають критичне та творче мислення, узагальнюють своє бачення і розуміння певних історичних осіб і явищ. Дані прийоми допомагають здійснити перетворення нових знань учнів у власні переконання.

Мої статті | Переглядів: 2165 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні прийоми на етапі роботи з текстовими матеріалами. Дуже важливо навчити учнів самостійно, швидко і ефективно здобувати необхідну інформацію з друкованого джерела. Запропоновані прийоми дозволяють розвивати у школярів вміння формулювати власні запитання, висувати оригінальні гіпотези, робити припущення, розвивати інтелектуальну зацікавленість учнів, їхнє критичне мислення.

Мої статті | Переглядів: 482 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні прийоми на етапі перевірки домашнього завдання. 

Дані методичні прийоми дають можливість швидко, якісно, цікаво провести перевірку засвоєних знань, вмінь та навичок учнів

Мої статті | Переглядів: 2690 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні прийоми на етапі мотивації навчальної діяльності.

На цьому етапі уроку вчителю необхідно зацікавити учнів, здивувати, викликати бажання самостійно-пошукового здобуття нових знань.

Мої статті | Переглядів: 639 | Додав: Domanska | Дата: 19.11.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites